Wykaz zamówień publicznych


Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Warta, podległych obiektów i infrastruktury oraz jednostek gminnych.

05‑11‑2021 12:15:09
  1. Przedmiotem zmówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Warta, podległych obiektów i infrastruktury oraz jednostek gminnych.
  2. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne, zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 04.05.2007r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych
  3. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na dzień rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci przyłączone są obiekty Zamawiającego, umożliwiającej świadczenie usługi kompleksowej dla obiektów objętych niniejszym zamówieniem.
  4. Wykaz i charakterystykę obiektów w Gminie Warta zawiera załącznik nr 7 do SWZ
  5. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej dla poszczególnych grup taryfowych w obiektach Zamawiającego w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. wynosi 1 121 890 kWh załącznik nr 7 do SWZ.
  6. Przewiduje się możliwość zwiększenia punktów poboru. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Warta w 2022 roku

03‑11‑2021 11:29:47
  1. Opis przedmiotu zamówienia: Odbiór odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych z pojemników ogólnodostępnych przeznaczonych do selektywnej zbiórki oraz działek letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe położonych w granicach administracyjnych Gminy Warta.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – SOPZ oraz załącznik nr 11 do SWZ – Szczegółowy opis wymagań dotyczących wyposażenia pojazdów, pojemników oraz rejestracji zdarzeń.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Warta

29‑10‑2021 14:23:53
  1. Przedmiot zamówienia: Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Warta. Ilość instalacji 10.
  2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
    1. Opracowania wielobranżowego projektu technicznego budowlano-wykonawczego zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym.
    2. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień, opinii, decyzji, warunków technicznych, zgłoszeń niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i realizacji prac budowlanych wynikających z obowiązujących przepisów.
    3. Uzyskanie mapy do celów projektowych/ uzyskanie map do celów lokalizacyjnych.
    4. Uzyskanie pozwolenia na budowę/ zgłoszenia zamiaru wykonania robót.
    5. Występowanie w imieniu inwestora we wszystkich sprawach związanych z wykonaniem prac oraz sprawach formalnych wymaganych przez dostawcę energii elektrycznej.
    6. Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
    7. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ, obejmująca program funkcjonalno-użytkowy oraz załącznik nr 12 do SWZ audyt efektywności energetycznej.
    8. Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 60 miesięcy. Na panele fotowoltaiczne zgodnie z zapisami PFU.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Warta

26‑10‑2021 13:24:45
  1. Opis przedmiotu zamówienia: Odbiór odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych z pojemników ogólnodostępnych przeznaczonych do selektywnej zbiórki oraz działek letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe położonych w granicach administracyjnych Gminy Warta.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – SOPZ oraz załącznik nr 11 do SWZ – Szczegółowy opis wymagań dotyczących wyposażenia pojazdów, pojemników oraz rejestracji zdarzeń.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 3.275.800,00 zł

08‑09‑2021 10:57:31
  1. Opis przedmiotu zamówienia: udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 3.275.800,00 zł.                                                                                                                                                                                                                                    
  2. KOD CPV - 66113000-5.
  3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy  do 31.12.2030 roku.
  4. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy Warta:
    1. 2  transze w wysokości 1.000.000,00 zł,
    2. 2 transza w wysokości 500.000,00 zł,
    3. 1 transza w wysokości 275.800,00 zł
  5. Przekazanie transz nastąpi na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Kredytobiorcę na 3 dni robocze przed uruchomieniem transzy. Ostateczny termin wypłaty kredytu 28.12.2021 roku.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
  7. Spłata kapitału i odsetek w okresach miesięcznych Karencja w spłacie kapitału do 31.01.2024 roku. Dla spłat rat odsetkowych nie przewidujemy karencji.
  8. Szczegółowy terminarz spłat kredytu został zawarty w harmonogramie płatności kredytu (załącznik nr 2 do SWZ). W przypadku gdy termin spłaty kapitału i odsetek przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy     następujący po wyznaczonej dacie spłaty.
  9. Oprocentowanie kredytu: zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego
    i okresu karencji w oparciu o stawkę - WIBOR 1 M dla depozytów jednomiesięcznych wyliczonych jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań poprzedniego miesiąca, za który naliczane jest oprocentowanie powiększoną lub pomniejszoną o marżę banku, stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Okresem rozliczeniowym jest miesiąc.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo spłaty kapitału przed upływem okresu kredytowania jak również możliwość spłaty kapitału w ratach i terminach innych niż określone w załączniku nr 7 do SWZ z zastrzeżeniem nieprzekraczalności okresu kredytowania bez dodatkowych kosztów.
  11. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco.
  12. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Warta

24‑08‑2021 14:49:47
  1. Opis przedmiotu zamówienia: Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Warta wskazanych w opisie zamówienia w tym odpadów zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.
  2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie:
    1. Niesegregowane  (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01 w ilości ok. 400 ton.
    2. Segregowanych odpadów komunalnych z podziałem na następujące frakcje w szacunkowej ilości:
      1. opakowania z papieru i tektury o kodzie 15 01 01 w ilości ok. 0,4 tony;
      2. opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 w ilości ok. 5,8 tony;
      3. zmieszane odpady opakowaniowe o kodzie 15 01 06 w ilości ok. 60 ton;
      4. szkło o kodzie 17 02 02 w ilości ok. 55 ton;
      5. tworzywa sztuczne o kodzie 17 02 03 w ilości ok. 5 ton;
      6. papier i tektura o kodzie 20 01 01 w ilości ok. 4 tony;
      7. inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny o kodzie 20 01 99 w ilości ok. 130 ton. 
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Budowa drogi gminnej Rożdżały – Józefka

18‑06‑2021 15:20:59
  1. Przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej Rożdżały – Józefka o długości 2,2 km, szerokości jezdni 5 m.
  2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
    1. Roboty pomiarowe;
    2. Roboty ziemne;
    3. Wykonanie podbudowy;
    4. Wykonanie nawierzchni jezdni;
    5. Utwardzenie poboczy;
    6. Wykonanie odwodnienia;
    7. Ustawienie nowych znaków drogowych;
    8. Obsianie skarp;Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja Techniczna, STWiORB, Przedmiary.
  4. Wykonawca  na koszt własny sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
  5. Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Postepowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 pkt 1 ustawy Pzp Przebudowa ul Szymańskiego w Warcie oraz drogi wewnętrznej Duszniki - Piaski

11‑06‑2021 14:07:05
.
  1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa ulicy Szymańskiego (114519E) w Warcie od km 0+000 do km 0+601,46 o długości 601 mb. oraz drogi wewnętrznej Duszniki – Piaski od km 0+000 do km 0+542 o długości 542 mb.
  2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
    1. Roboty pomiarowe;
    2. Roboty rozbiórkowe;
    3. Roboty ziemne;
    4. Wykonanie podbudowy;
    5. Wykonanie nawierzchni jezdni;
    6. Wykonanie zjazdów i chodników;
    7. Odwodnienie;
    8. Pobocza;
    9. Wykonanie kanalizacji deszczowej;
    10. Ustawienie znaków drogowych;
    11. Wykonanie oznakowania poziomego
    12. Zieleń;
    13. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja Techniczna, STWiORB, Kosztorysy.
  4. Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy.
Dokumenty:
Plik pdf Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
11‑06‑2021 14:19:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
150KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf SWZ ulica Szymańskiego i droga Duszniki -Piaski.pdf
11‑06‑2021 14:19:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
240KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty.docx
11‑06‑2021 14:19:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
45KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1.docx
11‑06‑2021 14:19:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
39KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 3 do SWZ - Zobowiązanie podmiotu trzeciego.docx
11‑06‑2021 14:19:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
37KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 4 do SWZ - Oswiadczenie o przynależności.docx
11‑06‑2021 14:19:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
37KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 5 do SWZ - Wykaz robót.docx
11‑06‑2021 14:19:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
38KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 6 do SWZ - Wykaz osób.docx
11‑06‑2021 14:19:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
37KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 7 do SWZ - Wykaz narzędzi.docx
11‑06‑2021 14:19:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
15KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załączniki nr 8 do SWZ - Oświadczenie RODO.docx
11‑06‑2021 14:19:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załacznik nr 9 Wzór umowy i karta gwarancyjna.pdf
11‑06‑2021 14:19:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
164KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załacznik nr 10 do SWZ - Dokumentacja techniczna ulica Szymańskiego.pdf
11‑06‑2021 14:19:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
9,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr 10 do SWZ - Dokumentacja techniczna droga Duszniki -Piaski.pdf
11‑06‑2021 14:19:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
13,5MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr 10 do SWZ - STWiORB ulica Szymańskiego.pdf
11‑06‑2021 14:19:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,3MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr 10 do SWZ - STWIORB droga Duszniki-Piaski.pdf
11‑06‑2021 14:19:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr 10 do SWZ - kosztorys ulica Szymańskiego.pdf
11‑06‑2021 14:19:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
52KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr 10 do SWZ - kosztorysy droga Duszniki-Piaski.pdf
11‑06‑2021 14:19:45
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
96KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf
24‑06‑2021 09:41:44
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
69KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Wyjaśnienia treści SWZ.pdf
24‑06‑2021 09:41:44
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
97KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II.pdf
29‑06‑2021 10:51:11
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
68KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Wyjaśnienia treści SWZ II.pdf
29‑06‑2021 10:51:11
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
97KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.pdf
06‑07‑2021 09:28:02
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
569KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Informacja z otwarcia ofert.pdf
06‑07‑2021 14:22:02
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
105KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (5).pdf
23‑07‑2021 13:02:47
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
127KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf
10‑08‑2021 13:40:29
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
94KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o zmianie umowy.pdf
14‑12‑2021 14:49:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
84KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o wykonaniu umowy.pdf
29‑12‑2021 15:08:14
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
87KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 pkt 1 ustawy Pzp Remonty dróg na terenie Gminy Warta

10‑06‑2021 09:35:06
  1. Przedmiot zamówienia: Remonty dróg na terenie Gminy Warta.
  2. Przedmiot zamówienia obejmuje:         
    1. Remont drogi w miejscowości Zadąbrowie Rudunek (dz. nr ewidencyjny 182);
    2. Remont drogi w miejscowości Raczków (dz. nr ewidencyjny 31);
    3. Remont drogi w miejscowości Jeziorsko (dz. nr ewidencyjny 837, 852, 859);
    4. Remont drogi w miejscowości Mikołajewice (dz. nr ewidencyjny 258, 355, 356);
    5. Remont drogi w miejscowości Głaniszew (dz. nr ewidencyjny 140/1);
    6. Remont drogi w miejscowości Gać Warcka (dz. nr ewidencyjny 10/1);
    7. Remont drogi w miejscowości Cielce (dz. nr ewidencyjny 257/1);
    8. Remont drogi w miejscowości Piotrowice (dz. nr ewidencyjny 161);
  3. Roboty budowlane obejmują m.in.: roboty pomiarowe, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, skrapianie nawierzchni drogowej, wykonanie nawierzchni jezdni, frezowanie.
  4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja Techniczna, Kosztorysy.
  5. Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy.
Dokumenty:
Plik pdf Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
10‑06‑2021 09:42:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
150KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf SWZ remonty dróg.pdf
10‑06‑2021 09:42:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
229KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty.docx
10‑06‑2021 09:42:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
47KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 3 do SWZ - Zobowiązanie podmiotu trzeciego.docx
10‑06‑2021 09:42:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
37KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 4 do SWZ - Oswiadczenie o przynależności.docx
10‑06‑2021 09:42:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
38KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 5 do SWZ - Wykaz robót.docx
10‑06‑2021 09:42:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
38KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 6 do SWZ - Wykaz osób.docx
10‑06‑2021 09:42:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
37KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załącznik nr 7 do SWZ - Wykaz narzędzi.docx
10‑06‑2021 09:42:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
15KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Załączniki nr 8 do SWZ - Oświadczenie RODO.docx
10‑06‑2021 09:42:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załacznik nr 9 Wzór umowy i karta gwarancyjna.pdf
10‑06‑2021 09:42:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
159KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załacznik nr 10 do SWZ - Dokumentacja techniczna.pdf
10‑06‑2021 09:42:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
13,9MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr 10 do SWZ - Kosztorysy.pdf
10‑06‑2021 09:42:55
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,9MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Poprawiny kosztorys remont droga Piotrowice.pdf
16‑06‑2021 12:05:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
271KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Poprawiony kosztorys remont droga Głaniszew.pdf
16‑06‑2021 12:05:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
271KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Wyjaśnienia treści SIWZ_868113.pdf
16‑06‑2021 12:15:31
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
96KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf
21‑06‑2021 15:15:35
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
100KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Wyjaśnienia treści SWZ II.pdf
21‑06‑2021 15:15:35
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
128KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Poprawione kosztorysy wszystkich dróg stanowiacych przedmiot zamówienia.pdf
21‑06‑2021 15:15:35
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
2,4MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zmiana treści SWZ.pdf
28‑06‑2021 14:44:06
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
97KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Poprawiony kosztorys - remont drogi w miejscowosci Mikołajewice.pdf
28‑06‑2021 14:44:06
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
363KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.pdf
30‑06‑2021 08:48:36
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
104KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Informacja z otwarcia ofert.pdf
30‑06‑2021 13:53:08
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
104KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
13‑07‑2021 13:04:30
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
124KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf
27‑07‑2021 09:07:42
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
60KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o zmianie umowy.pdf
15‑11‑2021 15:09:03
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
83KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Ogłoszenie o wykonaniu umowy.pdf
14‑12‑2021 10:08:09
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
87KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Wykaz zamówień publicznych

24‑05‑2021 09:47:42
       
         
         
         
         
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 80 Numer strony: 4  5  6  7  8  
Informacja wytworzona przez:
Robert Skrzypiński
email: robert.skrzypinski@gimwarta.pl tel.:(43) 828 71 19 fax: superadmin
, w dniu:  24‑05‑2021 09:16:07
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Robert
email: robert@gimwarta.pl
, w dniu:  24‑05‑2021 09:16:07
Data ostatniej aktualizacji:
31‑10‑2024 13:54:47
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie