Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Warta, podległych obiektów i infrastruktury oraz jednostek gminnych.
05‑11‑2021 12:15:09
- Przedmiotem zmówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Warta, podległych obiektów i infrastruktury oraz jednostek gminnych.
- Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne, zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 04.05.2007r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych
- Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na dzień rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci przyłączone są obiekty Zamawiającego, umożliwiającej świadczenie usługi kompleksowej dla obiektów objętych niniejszym zamówieniem.
- Wykaz i charakterystykę obiektów w Gminie Warta zawiera załącznik nr 7 do SWZ
- Szacunkowe zużycie energii elektrycznej dla poszczególnych grup taryfowych w obiektach Zamawiającego w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. wynosi 1 121 890 kWh załącznik nr 7 do SWZ.
- Przewiduje się możliwość zwiększenia punktów poboru. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Warta w 2022 roku
03‑11‑2021 11:29:47
- Opis przedmiotu zamówienia: Odbiór odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych z pojemników ogólnodostępnych przeznaczonych do selektywnej zbiórki oraz działek letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe położonych w granicach administracyjnych Gminy Warta.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – SOPZ oraz załącznik nr 11 do SWZ – Szczegółowy opis wymagań dotyczących wyposażenia pojazdów, pojemników oraz rejestracji zdarzeń.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Warta
29‑10‑2021 14:23:53
- Przedmiot zamówienia: Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Warta. Ilość instalacji 10.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Opracowania wielobranżowego projektu technicznego budowlano-wykonawczego zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym.
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień, opinii, decyzji, warunków technicznych, zgłoszeń niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i realizacji prac budowlanych wynikających z obowiązujących przepisów.
- Uzyskanie mapy do celów projektowych/ uzyskanie map do celów lokalizacyjnych.
- Uzyskanie pozwolenia na budowę/ zgłoszenia zamiaru wykonania robót.
- Występowanie w imieniu inwestora we wszystkich sprawach związanych z wykonaniem prac oraz sprawach formalnych wymaganych przez dostawcę energii elektrycznej.
- Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
- Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ, obejmująca program funkcjonalno-użytkowy oraz załącznik nr 12 do SWZ audyt efektywności energetycznej.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 60 miesięcy. Na panele fotowoltaiczne zgodnie z zapisami PFU.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Warta
26‑10‑2021 13:24:45
- Opis przedmiotu zamówienia: Odbiór odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych z pojemników ogólnodostępnych przeznaczonych do selektywnej zbiórki oraz działek letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe położonych w granicach administracyjnych Gminy Warta.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – SOPZ oraz załącznik nr 11 do SWZ – Szczegółowy opis wymagań dotyczących wyposażenia pojazdów, pojemników oraz rejestracji zdarzeń.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 3.275.800,00 zł
08‑09‑2021 10:57:31
- Opis przedmiotu zamówienia: udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 3.275.800,00 zł.
- KOD CPV - 66113000-5.
- Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 31.12.2030 roku.
- Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy Warta:
- 2 transze w wysokości 1.000.000,00 zł,
- 2 transza w wysokości 500.000,00 zł,
- 1 transza w wysokości 275.800,00 zł
- Przekazanie transz nastąpi na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Kredytobiorcę na 3 dni robocze przed uruchomieniem transzy. Ostateczny termin wypłaty kredytu 28.12.2021 roku.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
- Spłata kapitału i odsetek w okresach miesięcznych Karencja w spłacie kapitału do 31.01.2024 roku. Dla spłat rat odsetkowych nie przewidujemy karencji.
- Szczegółowy terminarz spłat kredytu został zawarty w harmonogramie płatności kredytu (załącznik nr 2 do SWZ). W przypadku gdy termin spłaty kapitału i odsetek przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty.
- Oprocentowanie kredytu: zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego
i okresu karencji w oparciu o stawkę - WIBOR 1 M dla depozytów jednomiesięcznych wyliczonych jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań poprzedniego miesiąca, za który naliczane jest oprocentowanie powiększoną lub pomniejszoną o marżę banku, stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Okresem rozliczeniowym jest miesiąc. - Zamawiający zastrzega sobie prawo spłaty kapitału przed upływem okresu kredytowania jak również możliwość spłaty kapitału w ratach i terminach innych niż określone w załączniku nr 7 do SWZ z zastrzeżeniem nieprzekraczalności okresu kredytowania bez dodatkowych kosztów.
- Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco.
- Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Warta
24‑08‑2021 14:49:47
- Opis przedmiotu zamówienia: Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Warta wskazanych w opisie zamówienia w tym odpadów zebranych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.
- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie:
- Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01 w ilości ok. 400 ton.
- Segregowanych odpadów komunalnych z podziałem na następujące frakcje w szacunkowej ilości:
- opakowania z papieru i tektury o kodzie 15 01 01 w ilości ok. 0,4 tony;
- opakowania z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 w ilości ok. 5,8 tony;
- zmieszane odpady opakowaniowe o kodzie 15 01 06 w ilości ok. 60 ton;
- szkło o kodzie 17 02 02 w ilości ok. 55 ton;
- tworzywa sztuczne o kodzie 17 02 03 w ilości ok. 5 ton;
- papier i tektura o kodzie 20 01 01 w ilości ok. 4 tony;
- inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny o kodzie 20 01 99 w ilości ok. 130 ton.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Budowa drogi gminnej Rożdżały – Józefka
18‑06‑2021 15:20:59
- Przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej Rożdżały – Józefka o długości 2,2 km, szerokości jezdni 5 m.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Roboty pomiarowe;
- Roboty ziemne;
- Wykonanie podbudowy;
- Wykonanie nawierzchni jezdni;
- Utwardzenie poboczy;
- Wykonanie odwodnienia;
- Ustawienie nowych znaków drogowych;
- Obsianie skarp;Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja Techniczna, STWiORB, Przedmiary.
- Wykonawca na koszt własny sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
- Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Postepowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 pkt 1 ustawy Pzp Przebudowa ul Szymańskiego w Warcie oraz drogi wewnętrznej Duszniki - Piaski
11‑06‑2021 14:07:05
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 pkt 1 ustawy Pzp Remonty dróg na terenie Gminy Warta
10‑06‑2021 09:35:06
Wykaz zamówień publicznych
24‑05‑2021 09:47:42
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.