Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Warta
- Opis przedmiotu zamówienia: Odbiór odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych z pojemników ogólnodostępnych przeznaczonych do selektywnej zbiórki oraz działek letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe położonych w granicach administracyjnych Gminy Warta.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – SOPZ oraz załącznik nr 13 do SWZ – Szczegółowy opis wymagań dotyczących wyposażenia pojazdów, pojemników oraz rejestracji zdarzeń.
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Warta, podległych obiektów i infrastruktury oraz jednostek gminnych
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł.
1.1. Opis przedmiotu zamówienia: udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie2.500.000,00 zł.
1.2. KOD CPV - 66113000-5.
1.3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do31.12.2030 roku.
1.4. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy Warta:
1.4.1.2 transze po 1.000.000,00 zł każda,
1.4.2.1 transza w wysokości 500.000,00 zł,
1.5. Przekazanie transz nastąpi na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Kredytobiorcę na 3 dni robocze przed uruchomieniem transzy. Ostateczny termin wypłaty kredytu 27.12.2024 roku.
1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
1.7. Spłata kapitału i odsetek w okresach miesięcznych. Karencja w spłacie kapitału do 31.12.2025 roku. Dla spłat rat odsetkowych nie przewidujemy karencji.
1.8. Szczegółowy terminarz spłat kredytu został zawarty w harmonogramie płatności kredytu (załącznik nr 8 do SWZ). W przypadku gdy termin spłaty kapitału i odsetek przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty.
Remont ulicy Leśnej i częściowo Południowej w Rossoszycy
- Przedmiot zamówienia: Remont ulicy Leśnej i częściowo Południowej w Rossoszycy.
- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
- roboty pomiarowe;
- profilowanie i zagęszczanie podłoża;
- podbudowa z kruszywa łamanego;
- wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej;
- wykonanie poboczy;
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna – Opis techniczny, PZT, Przekroje Kosztorys stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy.
Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Warta
- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności sporządzenie:
- projektu Planu Ogólnego Gminy Warta, zwanego dalej „Planem Ogólnym”, poprzedzonego opracowaniem niezbędnych analiz, prognoz i bilansów, o których mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”, a ich wyniki powinny zostać przedstawione w postaci uzasadnienia do POG;
- uzasadnienia, o którym mowa w art. 13h ustawy, składającego się z części tekstowej i graficznej;
- danych przestrzennych dotyczących planu ogólnego, w tym dokumentujących sposób wyznaczenia obszaru uzupełnienia zabudowy;
- prognozy oddziaływania na środowisko Planu Ogólnego, spełniającej wymagania określone w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.)
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i niezbędnych prac planistycznych określono w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SWZ), której integralną część stanowi harmonogram rzeczowo-finansowy.
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Warta w latach 2022 – 2024
- Opis przedmiotu zamówienia: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Warta w latach 2022 - 2024.
- Przedmiot zamówienia składa się z czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych wymaganych z ogólnie obowiązujących przepisów w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji oświetlenia drogowego, a w szczególności:
- oględzin tras obwodów oświetleniowych napowietrznych, stanu widocznych części przewodów /głównie ich połączeń/, stanu czystości opraw źródeł światła, stanu ubytków źródeł światła, poziomu hałasu i drgań źródeł światła oraz ich urządzeń – raz w roku,
- oględzin kontrolnych stanu świecenia źródeł światła - raz w roku,
- napraw nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku oględzin planowych i kontrolnych oraz zgłoszeń o uszkodzeniach i nieprawidłowościach w działaniu źródeł światła, opraw, układów zasilania i sterowania, dławików, kondensatorów bezpieczników oraz wymiany (montaż) uszkodzonych lamp zgodnie z potwierdzonym wykazem wymienionych i zainstalowanych urządzeń i materiałów,
- przeglądów planowych tablic oświetleniowych i przekaźnikowo - sterujących, obejmujące sprawdzenie stanu technicznego tablic, połączeń prądowych i działania urządzeń zmierzchowych, włączników, zegarów sterujących wraz z regulacją tych urządzeń - raz w roku,
- usuwanie awarii oświetlenia drogowego polegającej na:
- nie załączeniu się, nie wyłączeniu się oświetlenia, bądź załączaniu i wyłączaniu się oświetlenia w niewłaściwych okresach będą usuwane niezwłocznie w (nie później niż w określonym w umowie czasie reakcji na zgłoszenie awarii przez Zamawiającego),
- nie załączeniu się pojedynczych lamp będzie usuwane w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty zgłoszenia przez Urząd Miejski w Warcie,
- wykonanie badań skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, oporności izolacji, uziomów ochronnych – raz w roku,
- przestawianie zegara z czasu zimowego na letni i letniego na zimowy, dwa razy do roku nie później niż 24 godziny od zmiany czasu.
- Wszystkie prace konserwacyjno–eksploatacyjne powinny być wykonywane w uzgodnieniu z Urzędem Miejskim w Warcie oraz potwierdzone przez zainteresowanych sołtysów. Potwierdzenie dotyczy zakresu wykonanych prac z wykazem zużytych urządzeń i materiałów.
Oprogramowanie antywirusowe dla Urzędu - 50 stanowisk
Budowa świetlicy w ramach projektu „Świetlica sołecka na plus” w miejscowości Kawęczynek
- Przedmiot zamówienia: Budowa świetlicy w ramach projektu „Świetlica sołecka na plus” w miejscowości Kawęczynek.
- Przedmiotem zamówienia obejmuje:
- Budowę budynku usługowego, kontenerowej świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Budynek jako jedna bryła, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny na planie prostokąta. Budowa infrastruktury towarzyszącej i technicznej w tym dojść i dojazdów do budynku, miejsc postojowych przed budynkiem oraz elementów architektury ogrodowej. Budowa infrastruktury technicznej w tym zewnętrznej kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem ścieków do szczelnego bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe. Wewnętrznej linii zasilającej. Zewnętrznej instalacji wodociągowej.
- Przyłącza wodociągowego z podłączeniem do istniejącej sieci w działce drogowej, projektowany zjazd na drogę gminną wewnętrzną.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna – Projekty Techniczne, PZT, Specyfikacje Techniczne, Kosztorys – Przedmiar, stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
- Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy.
Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Małków gm. Warta
- Przedmiot zamówienia: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Małków gm. Warta.
- Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Małków w gminie Warta. Stacja wodociągowa w Małkowie bazująca na dwóch studniach głębinowych S1 na działce 226/1 i S2 na działce 216/2 służy do zaopatrzenia w wodę wodociągu grupowego „Bartochów” oraz okresowo wodociągu „Warta”.
- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
- przebudowa studni głębinowych S1 i S2 - projektuje się nowe obudowy nadziemne wraz z armaturą i orurowaniem;
- wymiana rurociągów technologicznych wraz z automatyzacją procesu uzdatniania wody;
- renowacja zbiorników wyrównawczych;
- wykonanie systemu płukania filtrów;
- wykonanie aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA);
- zagospodarowanie terenu działki 226/1 (montaż obudowy kontenerowej dla zabudowy rozdzielni zasilającej SUW, przebudowa ogrodzenia i utwardzenie terenu).
- Stacja będzie obiektem bezobsługowym z pełną automatyką procesów technologicznych, zapewniającą uzyskanie wody pitnej o jakości odpowiadającej obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniom.
- Podczas wykonywania robót budowlanych Wykonawca ma zapewnić ciągłość dostarczenia wody na czas prac budowlanych. Woda dostarczana odbiorcom powinna posiadać odpowiednie parametry jakościowe określone we właściwych przepisach.
- Elementy technologii i konstrukcji podlegające demontażowi należy po konsultacji z Zamawiającym sieci zutylizować. Zamawiający dopuszcza możliwość odzysku niektórych elementów. Miejsce wywozu gruzu, urobku czy innych odpadów powstałych w trakcie prac budowlanych wraz z ich utylizacją zgodną z właściwymi przepisami pozostaje w gestii wykonawcy i stanowi jego koszt.
Badania jakości wody oraz obowiązek utrzymania parametrów wody wg. wytycznych sanepidu na poszczególnych etapach inwestycji po stronie wykonawcy. Do dokumentów odbiorowych należy przedstawić wyniki badań wody surowej dla każdej ze studni, wyniki badania wody uzdatnionej po filtrach i po zbiorniku oraz na wyjściu na sieć.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna – Projekt budowlany, Specyfikacje Techniczne, pozwolenie na budowę, zgłoszenie robót stanowiące załącznik nr 11 do SWZ.
- W związku z tym, że projekt budowlany został wykonany w roku 2016 oraz od tego czasu nastąpiła znacząca degradacja poszczególnych elementów technologii uzdatniania wody, które nie były objęte zakresem projektu budowlanego, Zamawiający zmuszony został do wykonania nowego opisu technologii uzdatniania wody, który odpowiada obecnym potrzebom. Wobec czego rozdział III „Branża technologiczna” projektu budowlanego nie obowiązuje, a Oferenci wycenę muszą opierać na podstawie załączonego Projektu Zmian do Opisu Technologii stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ.
- Ze względu na fakt, wykonania tylko nowego opisu technologii uzdatniania wody, który nie przedstawia wszystkich rozwiązań szczegółowych takich jak np. rozmieszczenie i wymiary podparć które ze względu na wysokie zagęszczenie rozmieszczenia urządzeń i rurociągów technologicznych w budynku SUW mogą w istotny sposób wpłynąć na bezpieczeństwo obsługi i komfort eksploatacji Zamawiający wymaga, aby wykonawca do oferty dołączył:
- Schemat technologiczny stacji uzdatniania wody;
- Wizualizację 3D technologii montowanej wewnątrz budynku. Wizualizacja powinna przedstawiać wszystkie urządzenia technologiczne podpory oraz musi odzwierciedlać wewnętrzne powierzchnie budynku pomieszczeń technologicznych w których montowane są urządzenia technologiczne.
- Rzuty, widoki i przekroje z naniesionymi wymiarami przejść i dojść oraz średnicami i opisami rurociągów technologicznych, armatury i zamontowanych urządzeń.
- Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy.
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Warta
- Przedmiot zamówienia: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Warta.
- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów następujących dróg: Cielce, Głaniszew - Warta, Cielce – Grzybki, Jakubice - Baszków, Jeziorsko, Kawęczynek – Gać Warcka, Łabędzie, Piotrowice, Socha, Tądów Górny, Włyń, Zagajew – Łabędzie.
- W ramach remontu zostaną wykonane następujące roboty:
- Branża drogowa:
- Roboty pomiarowe;
- Roboty ziemne;
- Wykonanie podbudowy
- Wykonanie nawierzchni jezdni;
- Wykonanie poboczy;
- Branża drogowa:
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna – Przekroje i Projekty zagospodarowania terenu, Specyfikacje Techniczne, Przedmiary stanowiący załącznik nr 12 do SWZ.
- Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy.