Modernizacja pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Warcie
- Przedmiot zamówienia: Modernizacja pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Warcie.
- Modernizacja obejmuje remont Sali narad w Urzędzie Miejskim w Warcie – Ratuszu a w szczególności:
- Roboty rozbiórkowe;
- Wykonanie ścianek działowych;
- Wstawienie drzwi
- Położenie płytek gresowych;
- Obłożenie ścian płytami G-K;
- Malowanie ścian;
- Montaż akustycznych paneli lamelowych;
- Montaż oświetlenia Montaż sufitów podwieszanych;
- Wymiana grzejników oraz zamontowanie dodatkowego grzejnika;
- Montaż ekranu projekcyjnego i rzutnika;
- Montaż klimatyzatorów.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót wraz z opisem robót, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ oraz załącznik nr 10 do SWZ – Rzut Sali Narad
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy.


Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Cielcach
- Przedmiot zamówienia: Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Cielcach.
- Budowa obejmuje:
- Budowa hali sportowej przykrytej dachem łukowym, z pokryciem w postaci powłoki membranowej. Hala sportowa w konstrukcji lekkiej z elementów z drewna klejonego. W hali głównej boisko o nawierzchni poliuretanowej w postaci dwóch warstw poliuretanu układanych na posadzce betonowej.
- Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego oraz budowa łącznika między halą a szkołą. Część sanitarno-szatniowa oraz łącznik zaprojektowane w technologii tradycyjnej murowanej z wykorzystaniem elementów żelbetowych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna – Projekty Techniczne, PZT, Badania Geologiczne, Specyfikacje Techniczne, Przedmiary, stanowiące załącznik nr 11 do SWZ oraz załącznik nr 12 do SWZ - dodatkowe wyjaśnienia do dokumentacji technicznej i załącznik nr 13 do SWZ - zaktualizowane zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej.
- Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy.







Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Cielcach
- Przedmiot zamówienia: Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Cielcach.
- Budowa obejmuje:
- Budowa hali sportowej przykrytej dachem łukowym, z pokryciem w postaci powłoki membranowej. Hala sportowa w konstrukcji lekkiej z elementów z drewna klejonego. W hali głównej boisko o nawierzchni poliuretanowej w postaci dwóch warstw poliuretanu układanych na posadzce betonowej.
- Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego oraz budowa łącznika między halą a szkołą. Część sanitarno-szatniowa oraz łącznik zaprojektowane w technologii tradycyjnej murowanej z wykorzystaniem elementów żelbetowych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna – Projekty Techniczne, PZT, Badania Geologiczne, Specyfikacje Techniczne, Przedmiary - Kosztorysy, stanowiące załącznik nr 11 do SWZ.
- Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy.






Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł.
1.1. Opis przedmiotu zamówienia: udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie2.500.000,00 zł.
1.2. KOD CPV - 66113000-5.
1.3. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do31.12.2030 roku.
1.4. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy Warta:
1.4.1.2 transze po 1.000.000,00 zł każda,
1.4.2.1 transza w wysokości 500.000,00 zł,
1.5. Przekazanie transz nastąpi na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Kredytobiorcę na 3 dni robocze przed uruchomieniem transzy. Ostateczny termin wypłaty kredytu 27.12.2024 roku.
1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
1.7. Spłata kapitału i odsetek w okresach miesięcznych. Karencja w spłacie kapitału do 31.12.2025 roku. Dla spłat rat odsetkowych nie przewidujemy karencji.
1.8. Szczegółowy terminarz spłat kredytu został zawarty w harmonogramie płatności kredytu (załącznik nr 8 do SWZ). W przypadku gdy termin spłaty kapitału i odsetek przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty.





Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Warta w latach 2022 – 2024
- Opis przedmiotu zamówienia: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Warta w latach 2022 - 2024.
- Przedmiot zamówienia składa się z czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych wymaganych z ogólnie obowiązujących przepisów w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji oświetlenia drogowego, a w szczególności:
- oględzin tras obwodów oświetleniowych napowietrznych, stanu widocznych części przewodów /głównie ich połączeń/, stanu czystości opraw źródeł światła, stanu ubytków źródeł światła, poziomu hałasu i drgań źródeł światła oraz ich urządzeń – raz w roku,
- oględzin kontrolnych stanu świecenia źródeł światła - raz w roku,
- napraw nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku oględzin planowych i kontrolnych oraz zgłoszeń o uszkodzeniach i nieprawidłowościach w działaniu źródeł światła, opraw, układów zasilania i sterowania, dławików, kondensatorów bezpieczników oraz wymiany (montaż) uszkodzonych lamp zgodnie z potwierdzonym wykazem wymienionych i zainstalowanych urządzeń i materiałów,
- przeglądów planowych tablic oświetleniowych i przekaźnikowo - sterujących, obejmujące sprawdzenie stanu technicznego tablic, połączeń prądowych i działania urządzeń zmierzchowych, włączników, zegarów sterujących wraz z regulacją tych urządzeń - raz w roku,
- usuwanie awarii oświetlenia drogowego polegającej na:
- nie załączeniu się, nie wyłączeniu się oświetlenia, bądź załączaniu i wyłączaniu się oświetlenia w niewłaściwych okresach będą usuwane niezwłocznie w (nie później niż w określonym w umowie czasie reakcji na zgłoszenie awarii przez Zamawiającego),
- nie załączeniu się pojedynczych lamp będzie usuwane w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty zgłoszenia przez Urząd Miejski w Warcie,
- wykonanie badań skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, oporności izolacji, uziomów ochronnych – raz w roku,
- przestawianie zegara z czasu zimowego na letni i letniego na zimowy, dwa razy do roku nie później niż 24 godziny od zmiany czasu.
- Wszystkie prace konserwacyjno–eksploatacyjne powinny być wykonywane w uzgodnieniu z Urzędem Miejskim w Warcie oraz potwierdzone przez zainteresowanych sołtysów. Potwierdzenie dotyczy zakresu wykonanych prac z wykazem zużytych urządzeń i materiałów.
Przebudowa drogi w miejscowości Jeziorsko
- Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi w miejscowości Jeziorsko.
- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
- roboty przygotowawcze (wytyczenie obiektu, rozbiórki istniejących przeszkód);
- rozbiórkę istniejących krawężników, obrzeży i innych elementów dróg;
- rozbiórkę (frezowanie istniejącej nawierzchni);
- rozbiórkę wyrównania podbudowy z kruszywa naturalnego;
- remont istniejącej kanalizacji deszczowej (wymiana rurociągów i studni kontrolnych);
- wykonanie wpustów deszczowych z przykanalikami;
- odtworzenie podbudowy na przekopach;
- wykonanie koryta pod nawierzchnię na placu oraz pod zjazdy i chodniki;
- ustawienie krawężników, obrzeży;
- wykonanie pełnej konstrukcji utwardzenia placu, chodników i zjazdów;
- wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym;
- wykonanie nawierzchni bitumicznej na jezdni;
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
- odtworzenie terenów zielonych.



Sukcesywna dostawa wraz z wyładunkiem kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm (z wyłączeniem skał osadowych) na drogi i place na terenie Gminy Warta w ilości 4000 ton
- Przedmiot zamówienia: Sukcesywna dostawa wraz z wyładunkiem kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm (z wyłączeniem skał osadowych) na drogi i place na terenie Gminy Warta w ilości 4000 ton.
- Kruszywo nie może pochodzić ze skał osadowych.
- Dostawa kruszywa odbywać się będzie sukcesywnie, w określonych ilościach, w ciągu 5 dni od wydania dyspozycji do poszczególnych miejscowości.
- Kruszywo nie może zawierać zanieczyszczeń organicznych i elementów metalowych.
- Wymaga się aby Wykonawca dysponował samochodami samowyładowczymi.
- Kruszywo łamane ma spełniać normę PN-EN 13242.
- Wykonawca do każdej dostawy dołączy atest – orzeczenie o jakości i możliwości stosowania do remontu nawierzchni dróg, poboczy dróg utwardzonych, potwierdzone badaniami określające uziarnienie, właściwości fizyko-chemiczne, nazwę kruszywa oraz jego pochodzenie.
- Wymagana minimalna dzienna ilość dostawy kruszywa 75 ton.


Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Warcie przy ulicy Popioły 3
- Przedmiot zamówienia: Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Warcie przy ulicy Popioły 3.
- Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w systemie zaprojektuj i wykonaj.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Opracowania projektu budowlanego/technicznego/wykonawczego zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym.
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich dokumentów, pozwoleń, uzgodnień, opinii, decyzji, warunków technicznych, zgłoszeń niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i realizacji prac budowlanych wynikających z obowiązujących przepisów.
- Dokumentacja projektowa winna zostać wykonana w ilości 3 egzemplarzy w zakresie uwzględniającym specyfikę robot budowlanych, charakter obiektu oraz stopień skomplikowania, według wymagań zawartych w ustawie Prawo budowlane oraz z aktami wykonawczymi do ustawy, w szczególności doprecyzowanymi w rozporządzeniu Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012 r., opracowany w takim zakresie szczegółowości, by możliwa była jednoznaczna ocena zaproponowanych w nim rozwiązań projektowych, zawierających w szczególności:
- projekt instalacji PV;
- projekt prac termomodernizacyjnych;
- źródła ciepła;
- projekt instalacji c.o.
- Dokumentacja winna obejmować również te elementy, które nie są bezpośrednio związane z planowanymi do wykonania robotami budowlano-instalacyjnymi, a są niezbędne dla spełnienia wymagań obowiązujących przepisów w tym p-poż, bezpieczeństwa przebywania ludzi i warunków higieniczno-sanitarnych.
- Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę dokumentacji projektowej i zastrzega sobie prawo do jej zatwierdzenia;
- Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowy wraz z inwentaryzacją budowlaną stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy. Na panele fotowoltaiczne zgodnie z zapisami PFU.


Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Warcie przy ulicy Popioły 3a
- Przedmiot zamówienia: Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Warcie przy ulicy Popioły 3a.
- Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w systemie zaprojektuj i wykonaj.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Opracowania projektu budowlanego/technicznego/wykonawczego zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym.
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich dokumentów, pozwoleń, uzgodnień, opinii, decyzji, warunków technicznych, zgłoszeń niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i realizacji prac budowlanych wynikających z obowiązujących przepisów.
- Dokumentacja projektowa winna zostać wykonana w ilości 3 egzemplarzy w zakresie uwzględniającym specyfikę robot budowlanych, charakter obiektu oraz stopień skomplikowania, według wymagań zawartych w ustawie Prawo budowlane oraz z aktami wykonawczymi do ustawy, w szczególności doprecyzowanymi w rozporządzeniu Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012 r., opracowany w takim zakresie szczegółowości, by możliwa była jednoznaczna ocena zaproponowanych w nim rozwiązań projektowych, zawierających w szczególności:
- projekt instalacji PV;
- projekt prac termomodernizacyjnych;
- źródła ciepła;
- projekt instalacji c.o.
- Dokumentacja winna obejmować również te elementy, które nie są bezpośrednio związane z planowanymi do wykonania robotami budowlano-instalacyjnymi, a są niezbędne dla spełnienia wymagań obowiązujących przepisów w tym p-poż, bezpieczeństwa przebywania ludzi i warunków higieniczno-sanitarnych.
- Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę dokumentacji projektowej i zastrzega sobie prawo do jej zatwierdzenia;
- Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy wraz z inwentaryzacją budowlaną stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy. Na panele fotowoltaiczne zgodnie z zapisami PFU.


Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Warcie przy ulicy Popioły 5
- Przedmiot zamówienia: Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Warcie przy ulicy Popioły 5.
- Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w systemie zaprojektuj i wykonaj.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Opracowania projektu budowlanego/technicznego/wykonawczego zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym.
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich dokumentów, pozwoleń, uzgodnień, opinii, decyzji, warunków technicznych, zgłoszeń niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i realizacji prac budowlanych wynikających z obowiązujących przepisów.
- Dokumentacja projektowa winna zostać wykonana w ilości 3 egzemplarzy w zakresie uwzględniającym specyfikę robot budowlanych, charakter obiektu oraz stopień skomplikowania, według wymagań zawartych w ustawie Prawo budowlane oraz z aktami wykonawczymi do ustawy, w szczególności doprecyzowanymi w rozporządzeniu Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012 r., opracowany w takim zakresie szczegółowości, by możliwa była jednoznaczna ocena zaproponowanych w nim rozwiązań projektowych, zawierających w szczególności:
- projekt instalacji PV;
- projekt prac termomodernizacyjnych;
- źródła ciepła;
- projekt instalacji c.o.
- Dokumentacja winna obejmować również te elementy, które nie są bezpośrednio związane z planowanymi do wykonania robotami budowlano-instalacyjnymi, a są niezbędne dla spełnienia wymagań obowiązujących przepisów w tym p-poż, bezpieczeństwa przebywania ludzi i warunków higieniczno-sanitarnych.
- Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę dokumentacji projektowej i zastrzega sobie prawo do jej zatwierdzenia;
- Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy wraz z inwentaryzacją budowlaną stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy. Na panele fotowoltaiczne zgodnie z zapisami PFU.

