Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z posesji na terenie Gminy Warta
- Przedmiotem zamówienia jest demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z posesji na terenie Gminy Warta.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z posesji stanowiących własność osób fizycznych z terenu gminy Warta w ilości ok. 188,608 Mg;
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z posesji stanowiących własność osób fizycznych z terenu gminy Warta w ilości ok. 341,120 Mg;
Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z posesji na terenie Gminy Warta
- Przedmiotem zamówienia jest demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z posesji na terenie Gminy Warta.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z posesji stanowiących własność osób fizycznych z terenu gminy Warta w ilości ok. 188,608 Mg;
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z posesji stanowiących własność osób fizycznych z terenu gminy Warta w ilości ok. 341,120 Mg;
Rozbudowa sieci wodociągowej dla wschodniej części gminy Warta – etap III
- Przedmiot zamówienia: Rozbudowa sieci wodociągowej dla wschodniej części gminy Warta – etap III.
- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
- Budowę odcinka sieci wodociągowej o długości 4364,67 m o średnicy 125 mm.
- Budowa hydrantów pożarowych naziemnych w ilości 28 szt.
- Budowa projektowanej armatury.
- Budowa odcinków sieci pod nawierzchnią asfaltową ma zostać wykonana bez naruszenia konstrukcji drogi.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna – Projekt Budowlany, Profile i Rysunki, Specyfikacje Techniczne, Przedmiar, Wypis i Wyrys, Schematy węzłów montażowych, rozwiązania kolizji oraz schemat rury osłonowej stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
Uwaga! Załączona dokumentacja techniczna oraz Specyfikacje Techniczne obejmują całość inwestycji, dlatego przy obliczaniu ceny oferty należy wziąć pod uwagę zakres określony w przedmiarach oraz załączonych profilach i rysunkach obejmujący 4364,67 m.
Zadanie dotyczy następujących działek:
- Obręb Józefów Wiktorów dz. nr 207, 201, 202, 2/14;
- Obręb Pierzchnia Góra dz. nr 523, 521, 522, 442, 440/5, 441/22, 441/35;
- Obręb Dzierzązna dz. nr 412, 479;
- Obręb Kolonia Glinno dz. nr 26.
Zakres projektu, który ma zostać wykonany od pkt. W175 (tyko w stronę W188) do HP 54.
- Wykonawca sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy.
Rozbudowa sieci wodociągowej dla wschodniej części gminy Warta – etap III - unieważniony
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiot zamówienia: Rozbudowa sieci wodociągowej dla wschodniej części gminy Warta – etap III.
- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
- Budowę odcinka sieci wodociągowej o długości 4000 m o średnicy 125 mm.
- Budowa hydrantów pożarowych naziemnych w ilości 23 szt.
- Budowa projektowanej armatury.
- Budowa odcinków sieci pod nawierzchnią asfaltową ma zostać wykonana bez naruszenia konstrukcji drogi.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna – Projekt Budowlany, Profile i Rysunki, Specyfikacje Techniczne, Przedmiar, Wypis i Wyrys stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
Uwaga! Załączona dokumentacja techniczna oraz Specyfikacje Techniczne obejmują całość inwestycji, dlatego przy obliczaniu ceny oferty należy wziąć pod uwagę zakres określony w przedmiarach oraz załączonych profilach i rysunkach obejmujący 4000 m.
Zadanie dotyczy następujących działek:
- Obręb Józefów Wiktorów dz. nr 207, 201, 202, 2/14;
- Obręb Pierzchnia Góra dz. nr 523, 521, 522, 442, 440/5, 441/22, 441/35;
- Obręb Dzierzązna dz. nr 412, 479;
- Obręb Kolonia Glinno dz. nr 26.
- Wykonawca sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy.
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Warta
- Przedmiot zamówienia: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Warta.
- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów następujących dróg: Cielce, Głaniszew - Warta, Cielce – Grzybki, Jakubice - Baszków, Jeziorsko, Kawęczynek – Gać Warcka, Łabędzie, Piotrowice, Socha, Tądów Górny, Włyń, Zagajew – Łabędzie.
- W ramach remontu zostaną wykonane następujące roboty:
- Branża drogowa:
- Roboty pomiarowe;
- Roboty ziemne;
- Wykonanie podbudowy
- Wykonanie nawierzchni jezdni;
- Wykonanie poboczy;
- Branża drogowa:
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna – Przekroje i Projekty zagospodarowania terenu, Specyfikacje Techniczne, Przedmiary stanowiący załącznik nr 12 do SWZ.
- Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy.
Remont drogi gminnej nr 114452E Ostrów Warcki - Maszew
- Przedmiot zamówienia: Remont drogi gminnej nr 114452E Ostrów Warcki - Maszew.
- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
- Branża drogowa:
- Roboty pomiarowe;
- Roboty ziemne;
- Wykonanie podbudowy
- Wykonanie nawierzchni jezdni;
- Wykonanie poboczy;
- Branża drogowa:
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna – Specyfikacje Techniczne, Kosztorys stanowiący załącznik nr 12 do SWZ.
- Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy.
Sukcesywna dostawa wraz z wyładunkiem kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm (z wyłączeniem skał osadowych) na drogi i place na terenie Gminy Warta w ilości 4000 ton
- Przedmiot zamówienia: Sukcesywna dostawa wraz z wyładunkiem kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm (z wyłączeniem skał osadowych) na drogi i place na terenie Gminy Warta w ilości 4000 ton.
- Kruszywo nie może pochodzić ze skał osadowych.
- Dostawa kruszywa odbywać się będzie sukcesywnie, w określonych ilościach, w ciągu 5 dni od wydania dyspozycji do poszczególnych miejscowości.
- Kruszywo nie może zawierać zanieczyszczeń organicznych i elementów metalowych.
- Wymaga się aby Wykonawca dysponował samochodami samowyładowczymi.
- Kruszywo łamane ma spełniać normę PN-EN 13242.
- Wykonawca do każdej dostawy dołączy atest – orzeczenie o jakości i możliwości stosowania do remontu nawierzchni dróg, poboczy dróg utwardzonych, potwierdzone badaniami określające uziarnienie, właściwości fizyko-chemiczne, nazwę kruszywa oraz jego pochodzenie.
- Wymagana minimalna dzienna ilość dostawy kruszywa 75 ton.
Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Małków gm. Warta
- Przedmiot zamówienia: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Małków gm. Warta.
- Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Małków w gminie Warta. Stacja wodociągowa w Małkowie bazująca na dwóch studniach głębinowych S1 na działce 226/1 i S2 na działce 216/2 służy do zaopatrzenia w wodę wodociągu grupowego „Bartochów” oraz okresowo wodociągu „Warta”.
- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
- przebudowa studni głębinowych S1 i S2 - projektuje się nowe obudowy nadziemne wraz z armaturą i orurowaniem;
- wymiana rurociągów technologicznych wraz z automatyzacją procesu uzdatniania wody;
- renowacja zbiorników wyrównawczych;
- wykonanie systemu płukania filtrów;
- wykonanie aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA);
- zagospodarowanie terenu działki 226/1 (montaż obudowy kontenerowej dla zabudowy rozdzielni zasilającej SUW, przebudowa ogrodzenia i utwardzenie terenu).
- Stacja będzie obiektem bezobsługowym z pełną automatyką procesów technologicznych, zapewniającą uzyskanie wody pitnej o jakości odpowiadającej obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniom.
- Podczas wykonywania robót budowlanych Wykonawca ma zapewnić ciągłość dostarczenia wody na czas prac budowlanych. Woda dostarczana odbiorcom powinna posiadać odpowiednie parametry jakościowe określone we właściwych przepisach.
- Elementy technologii i konstrukcji podlegające demontażowi należy po konsultacji z Zamawiającym sieci zutylizować. Zamawiający dopuszcza możliwość odzysku niektórych elementów. Miejsce wywozu gruzu, urobku czy innych odpadów powstałych w trakcie prac budowlanych wraz z ich utylizacją zgodną z właściwymi przepisami pozostaje w gestii wykonawcy i stanowi jego koszt.
Badania jakości wody oraz obowiązek utrzymania parametrów wody wg. wytycznych sanepidu na poszczególnych etapach inwestycji po stronie wykonawcy. Do dokumentów odbiorowych należy przedstawić wyniki badań wody surowej dla każdej ze studni, wyniki badania wody uzdatnionej po filtrach i po zbiorniku oraz na wyjściu na sieć.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna – Projekt budowlany, Specyfikacje Techniczne, pozwolenie na budowę, zgłoszenie robót stanowiące załącznik nr 11 do SWZ.
- W związku z tym, że projekt budowlany został wykonany w roku 2016 oraz od tego czasu nastąpiła znacząca degradacja poszczególnych elementów technologii uzdatniania wody, które nie były objęte zakresem projektu budowlanego, Zamawiający zmuszony został do wykonania nowego opisu technologii uzdatniania wody, który odpowiada obecnym potrzebom. Wobec czego rozdział III „Branża technologiczna” projektu budowlanego nie obowiązuje, a Oferenci wycenę muszą opierać na podstawie załączonego Projektu Zmian do Opisu Technologii stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ.
- Ze względu na fakt, wykonania tylko nowego opisu technologii uzdatniania wody, który nie przedstawia wszystkich rozwiązań szczegółowych takich jak np. rozmieszczenie i wymiary podparć które ze względu na wysokie zagęszczenie rozmieszczenia urządzeń i rurociągów technologicznych w budynku SUW mogą w istotny sposób wpłynąć na bezpieczeństwo obsługi i komfort eksploatacji Zamawiający wymaga, aby wykonawca do oferty dołączył:
- Schemat technologiczny stacji uzdatniania wody;
- Wizualizację 3D technologii montowanej wewnątrz budynku. Wizualizacja powinna przedstawiać wszystkie urządzenia technologiczne podpory oraz musi odzwierciedlać wewnętrzne powierzchnie budynku pomieszczeń technologicznych w których montowane są urządzenia technologiczne.
- Rzuty, widoki i przekroje z naniesionymi wymiarami przejść i dojść oraz średnicami i opisami rurociągów technologicznych, armatury i zamontowanych urządzeń.
- Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy.
Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Warcie przy ulicy Popioły 5
- Przedmiot zamówienia: Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Warcie przy ulicy Popioły 5.
- Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w systemie zaprojektuj i wykonaj.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Opracowania projektu budowlanego/technicznego/wykonawczego zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym.
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich dokumentów, pozwoleń, uzgodnień, opinii, decyzji, warunków technicznych, zgłoszeń niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i realizacji prac budowlanych wynikających z obowiązujących przepisów.
- Dokumentacja projektowa winna zostać wykonana w ilości 3 egzemplarzy w zakresie uwzględniającym specyfikę robot budowlanych, charakter obiektu oraz stopień skomplikowania, według wymagań zawartych w ustawie Prawo budowlane oraz z aktami wykonawczymi do ustawy, w szczególności doprecyzowanymi w rozporządzeniu Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012 r., opracowany w takim zakresie szczegółowości, by możliwa była jednoznaczna ocena zaproponowanych w nim rozwiązań projektowych, zawierających w szczególności:
- projekt instalacji PV;
- projekt prac termomodernizacyjnych;
- źródła ciepła;
- projekt instalacji c.o.
- Dokumentacja winna obejmować również te elementy, które nie są bezpośrednio związane z planowanymi do wykonania robotami budowlano-instalacyjnymi, a są niezbędne dla spełnienia wymagań obowiązujących przepisów w tym p-poż, bezpieczeństwa przebywania ludzi i warunków higieniczno-sanitarnych.
- Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę dokumentacji projektowej i zastrzega sobie prawo do jej zatwierdzenia;
- Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy wraz z inwentaryzacją budowlaną stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy. Na panele fotowoltaiczne zgodnie z zapisami PFU.
Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Warcie przy ulicy Popioły 3a
- Przedmiot zamówienia: Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Warcie przy ulicy Popioły 3a.
- Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w systemie zaprojektuj i wykonaj.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Opracowania projektu budowlanego/technicznego/wykonawczego zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym.
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich dokumentów, pozwoleń, uzgodnień, opinii, decyzji, warunków technicznych, zgłoszeń niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i realizacji prac budowlanych wynikających z obowiązujących przepisów.
- Dokumentacja projektowa winna zostać wykonana w ilości 3 egzemplarzy w zakresie uwzględniającym specyfikę robot budowlanych, charakter obiektu oraz stopień skomplikowania, według wymagań zawartych w ustawie Prawo budowlane oraz z aktami wykonawczymi do ustawy, w szczególności doprecyzowanymi w rozporządzeniu Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012 r., opracowany w takim zakresie szczegółowości, by możliwa była jednoznaczna ocena zaproponowanych w nim rozwiązań projektowych, zawierających w szczególności:
- projekt instalacji PV;
- projekt prac termomodernizacyjnych;
- źródła ciepła;
- projekt instalacji c.o.
- Dokumentacja winna obejmować również te elementy, które nie są bezpośrednio związane z planowanymi do wykonania robotami budowlano-instalacyjnymi, a są niezbędne dla spełnienia wymagań obowiązujących przepisów w tym p-poż, bezpieczeństwa przebywania ludzi i warunków higieniczno-sanitarnych.
- Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę dokumentacji projektowej i zastrzega sobie prawo do jej zatwierdzenia;
- Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy wraz z inwentaryzacją budowlaną stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 36 miesięcy. Na panele fotowoltaiczne zgodnie z zapisami PFU.