Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Warta
08‑02‑2022 13:11:02
Zagospodarowanie terenu przy ulicy Tarnowskiego w Warcie
07‑02‑2022 13:20:17
Termomodernizacja budynku szkolnego w Warcie, ul. Koźmińska
27‑01‑2022 14:09:21
Dostawa oleju napędowego i benzyny 95 Pb do napędu samochodów, ciągników i innego sprzętu posiadanego przez ZGKiM w Warcie
24‑11‑2021 11:30:52
- Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa oleju napędowego i benzyny 95 Pb do napędu samochodów, ciągników i innego sprzętu posiadanego przez ZGKiM w Warcie.
- Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę bezgotówkową w transakcji zakupu paliwa do pojazdów samochodowych, maszyn i urządzeń Zamawiającego w stacjach położonych nie więcej niż 11 km. od siedziby Zamawiającego.
- Tankowanie odbywać się będzie bezpośrednio do pojazdów Zamawiającego.
- Rodzaje i przewidywane zapotrzebowanie na paliwo objęte zamówieniem:
Olej Napędowy 80 000 l
Benzyna bezołowiowa 95 (Pb95) 3 000 l
- Podane powyżej ilości odnoszące się do poszczególnych paliw, których dotyczy przedmiot zamówienia są ilościami szacunkowymi, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone ilościowo dostawy.
- Dostawy odbywać się będą poprzez sukcesywne tankowanie do pojazdów i maszyn oraz kanistrów.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Zakup oleju napędowego i benzyny do samochodów strażackich, samochodów służbowych i innego sprzętu
23‑11‑2021 13:07:29
- Zakup oleju napędowego i benzyny do samochodów strażackich, samochodów służbowych i innego sprzętu.
- Przedmiotem zamówienia obejmuje zakup i obsługę bezgotówkową w transakcji zakupu paliwa do samochodów i innego sprzętu w stacjach położonych nie dalej niż 11 km. od siedziby Zamawiającego.
- Przewidywane zapotrzebowanie na paliwo objęte zamówieniem:
- Olej napędowy 6 700 litrów,
- Benzyna bezołowiowa 95 (Pb95) 4 800 litrów
- Podane powyżej ilości odnoszące się do poszczególnych paliw, których dotyczy przedmiot zamówienia są ilościami szacunkowymi, dlatego Wykonawca jest zobowiązany do zwiększenia lub zmniejszenia dostawy.
- Dostawy odbywać się będą poprzez sukcesywne tankowanie bezpośrednio do pojazdów oraz kanistrów.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Warta w latach 2022 – 2024
09‑11‑2021 12:58:39
- Opis przedmiotu zamówienia: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Warta w latach 2022 - 2024.
- Przedmiot zamówienia składa się z czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych wymaganych z ogólnie obowiązujących przepisów w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji oświetlenia drogowego, a w szczególności:
- oględzin tras obwodów oświetleniowych napowietrznych, stanu widocznych części przewodów /głównie ich połączeń/, stanu czystości opraw źródeł światła, stanu ubytków źródeł światła, poziomu hałasu i drgań źródeł światła oraz ich urządzeń – raz w roku,
- oględzin kontrolnych stanu świecenia źródeł światła - raz w roku,
- napraw nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku oględzin planowych i kontrolnych oraz zgłoszeń o uszkodzeniach i nieprawidłowościach w działaniu źródeł światła, opraw, układów zasilania i sterowania, dławików, kondensatorów bezpieczników oraz wymiany (montaż) uszkodzonych lamp zgodnie z potwierdzonym wykazem wymienionych i zainstalowanych urządzeń i materiałów,
- przeglądów planowych tablic oświetleniowych i przekaźnikowo - sterujących, obejmujące sprawdzenie stanu technicznego tablic, połączeń prądowych i działania urządzeń zmierzchowych, włączników, zegarów sterujących wraz z regulacją tych urządzeń - raz w roku,
- usuwanie awarii oświetlenia drogowego polegającej na:
- nie załączeniu się, nie wyłączeniu się oświetlenia, bądź załączaniu i wyłączaniu się oświetlenia w niewłaściwych okresach będą usuwane niezwłocznie w (nie później niż w określonym w umowie czasie reakcji na zgłoszenie awarii przez Zamawiającego),
- nie załączeniu się pojedynczych lamp będzie usuwane w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty zgłoszenia przez Urząd Miejski w Warcie,
- wykonanie badań skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, oporności izolacji, uziomów ochronnych – raz w roku,
- przestawianie zegara z czasu zimowego na letni i letniego na zimowy, dwa razy do roku nie później niż 24 godziny od zmiany czasu.
- Wszystkie prace konserwacyjno–eksploatacyjne powinny być wykonywane w uzgodnieniu z Urzędem Miejskim w Warcie oraz potwierdzone przez zainteresowanych sołtysów. Potwierdzenie dotyczy zakresu wykonanych prac z wykazem zużytych urządzeń i materiałów.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Warta, podległych obiektów i infrastruktury oraz jednostek gminnych.
05‑11‑2021 12:15:09
- Przedmiotem zmówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Warta, podległych obiektów i infrastruktury oraz jednostek gminnych.
- Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne, zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 04.05.2007r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych
- Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na dzień rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci przyłączone są obiekty Zamawiającego, umożliwiającej świadczenie usługi kompleksowej dla obiektów objętych niniejszym zamówieniem.
- Wykaz i charakterystykę obiektów w Gminie Warta zawiera załącznik nr 7 do SWZ
- Szacunkowe zużycie energii elektrycznej dla poszczególnych grup taryfowych w obiektach Zamawiającego w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. wynosi 1 121 890 kWh załącznik nr 7 do SWZ.
- Przewiduje się możliwość zwiększenia punktów poboru. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Warta w 2022 roku
03‑11‑2021 11:29:47
- Opis przedmiotu zamówienia: Odbiór odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych z pojemników ogólnodostępnych przeznaczonych do selektywnej zbiórki oraz działek letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe położonych w granicach administracyjnych Gminy Warta.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – SOPZ oraz załącznik nr 11 do SWZ – Szczegółowy opis wymagań dotyczących wyposażenia pojazdów, pojemników oraz rejestracji zdarzeń.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Warta
29‑10‑2021 14:23:53
- Przedmiot zamówienia: Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Warta. Ilość instalacji 10.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Opracowania wielobranżowego projektu technicznego budowlano-wykonawczego zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym.
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień, opinii, decyzji, warunków technicznych, zgłoszeń niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i realizacji prac budowlanych wynikających z obowiązujących przepisów.
- Uzyskanie mapy do celów projektowych/ uzyskanie map do celów lokalizacyjnych.
- Uzyskanie pozwolenia na budowę/ zgłoszenia zamiaru wykonania robót.
- Występowanie w imieniu inwestora we wszystkich sprawach związanych z wykonaniem prac oraz sprawach formalnych wymaganych przez dostawcę energii elektrycznej.
- Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
- Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ, obejmująca program funkcjonalno-użytkowy oraz załącznik nr 12 do SWZ audyt efektywności energetycznej.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 60 miesięcy. Na panele fotowoltaiczne zgodnie z zapisami PFU.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Warta
26‑10‑2021 13:24:45
- Opis przedmiotu zamówienia: Odbiór odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych z pojemników ogólnodostępnych przeznaczonych do selektywnej zbiórki oraz działek letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe położonych w granicach administracyjnych Gminy Warta.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – SOPZ oraz załącznik nr 11 do SWZ – Szczegółowy opis wymagań dotyczących wyposażenia pojazdów, pojemników oraz rejestracji zdarzeń.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.