Przebudowa drogi gminnej nr 114451E w miejscowości Wola Miłkowska - Justynów
22‑07‑2022 10:37:08
Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Warta
29‑10‑2021 14:23:53
- Przedmiot zamówienia: Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Warta. Ilość instalacji 10.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Opracowania wielobranżowego projektu technicznego budowlano-wykonawczego zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym.
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień, opinii, decyzji, warunków technicznych, zgłoszeń niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i realizacji prac budowlanych wynikających z obowiązujących przepisów.
- Uzyskanie mapy do celów projektowych/ uzyskanie map do celów lokalizacyjnych.
- Uzyskanie pozwolenia na budowę/ zgłoszenia zamiaru wykonania robót.
- Występowanie w imieniu inwestora we wszystkich sprawach związanych z wykonaniem prac oraz sprawach formalnych wymaganych przez dostawcę energii elektrycznej.
- Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
- Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ, obejmująca program funkcjonalno-użytkowy oraz załącznik nr 12 do SWZ audyt efektywności energetycznej.
- Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane minimum 60 miesięcy. Na panele fotowoltaiczne zgodnie z zapisami PFU.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Budowa drogi gminnej Rożdżały – Józefka
18‑06‑2021 15:20:59
- Przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej Rożdżały – Józefka o długości 2,2 km, szerokości jezdni 5 m.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Roboty pomiarowe;
- Roboty ziemne;
- Wykonanie podbudowy;
- Wykonanie nawierzchni jezdni;
- Utwardzenie poboczy;
- Wykonanie odwodnienia;
- Ustawienie nowych znaków drogowych;
- Obsianie skarp;Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja Techniczna, STWiORB, Przedmiary.
- Wykonawca na koszt własny sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
- Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Przebudowa drogi gminnej nr 114451E w miejscowości Wola Miłkowska - Justynów
26‑04‑2022 14:31:48
Remont drogi Lasek – Pierzchnia Góra o długości 5,5 km
03‑03‑2022 12:52:40
Remont drogi gminnej Proboszczowice – Ustków o długości 5,50 km i szerokości jezdni 7 m
25‑02‑2022 14:08:28
Zagospodarowanie terenu przy ulicy Tarnowskiego w Warcie
07‑02‑2022 13:20:17
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Warta w 2022 roku
03‑11‑2021 11:29:47
- Opis przedmiotu zamówienia: Odbiór odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych z pojemników ogólnodostępnych przeznaczonych do selektywnej zbiórki oraz działek letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe położonych w granicach administracyjnych Gminy Warta.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – SOPZ oraz załącznik nr 11 do SWZ – Szczegółowy opis wymagań dotyczących wyposażenia pojazdów, pojemników oraz rejestracji zdarzeń.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Warta w latach 2022 – 2024
09‑11‑2021 12:58:39
- Opis przedmiotu zamówienia: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Warta w latach 2022 - 2024.
- Przedmiot zamówienia składa się z czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych wymaganych z ogólnie obowiązujących przepisów w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji oświetlenia drogowego, a w szczególności:
- oględzin tras obwodów oświetleniowych napowietrznych, stanu widocznych części przewodów /głównie ich połączeń/, stanu czystości opraw źródeł światła, stanu ubytków źródeł światła, poziomu hałasu i drgań źródeł światła oraz ich urządzeń – raz w roku,
- oględzin kontrolnych stanu świecenia źródeł światła - raz w roku,
- napraw nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku oględzin planowych i kontrolnych oraz zgłoszeń o uszkodzeniach i nieprawidłowościach w działaniu źródeł światła, opraw, układów zasilania i sterowania, dławików, kondensatorów bezpieczników oraz wymiany (montaż) uszkodzonych lamp zgodnie z potwierdzonym wykazem wymienionych i zainstalowanych urządzeń i materiałów,
- przeglądów planowych tablic oświetleniowych i przekaźnikowo - sterujących, obejmujące sprawdzenie stanu technicznego tablic, połączeń prądowych i działania urządzeń zmierzchowych, włączników, zegarów sterujących wraz z regulacją tych urządzeń - raz w roku,
- usuwanie awarii oświetlenia drogowego polegającej na:
- nie załączeniu się, nie wyłączeniu się oświetlenia, bądź załączaniu i wyłączaniu się oświetlenia w niewłaściwych okresach będą usuwane niezwłocznie w (nie później niż w określonym w umowie czasie reakcji na zgłoszenie awarii przez Zamawiającego),
- nie załączeniu się pojedynczych lamp będzie usuwane w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty zgłoszenia przez Urząd Miejski w Warcie,
- wykonanie badań skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, oporności izolacji, uziomów ochronnych – raz w roku,
- przestawianie zegara z czasu zimowego na letni i letniego na zimowy, dwa razy do roku nie później niż 24 godziny od zmiany czasu.
- Wszystkie prace konserwacyjno–eksploatacyjne powinny być wykonywane w uzgodnieniu z Urzędem Miejskim w Warcie oraz potwierdzone przez zainteresowanych sołtysów. Potwierdzenie dotyczy zakresu wykonanych prac z wykazem zużytych urządzeń i materiałów.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Zakup oleju napędowego i benzyny do samochodów strażackich, samochodów służbowych i innego sprzętu
23‑11‑2021 13:07:29
- Zakup oleju napędowego i benzyny do samochodów strażackich, samochodów służbowych i innego sprzętu.
- Przedmiotem zamówienia obejmuje zakup i obsługę bezgotówkową w transakcji zakupu paliwa do samochodów i innego sprzętu w stacjach położonych nie dalej niż 11 km. od siedziby Zamawiającego.
- Przewidywane zapotrzebowanie na paliwo objęte zamówieniem:
- Olej napędowy 6 700 litrów,
- Benzyna bezołowiowa 95 (Pb95) 4 800 litrów
- Podane powyżej ilości odnoszące się do poszczególnych paliw, których dotyczy przedmiot zamówienia są ilościami szacunkowymi, dlatego Wykonawca jest zobowiązany do zwiększenia lub zmniejszenia dostawy.
- Dostawy odbywać się będą poprzez sukcesywne tankowanie bezpośrednio do pojazdów oraz kanistrów.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.