Obrady będą transmitowane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
Proponowany porządek sesji:
1. Otwarcie.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XXXVIII sesji.
4. Sprawozdanie Burmistrza z pracy w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie z pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Warcie za rok 2021.
6. Informacja o wykorzystaniu dotacji udzielonych klubom sportowym w 2021 roku, realizującym zadania w zakresie sprzyjania rozwojowi sportu na terenie gminy Warta.
7. Powołanie Komisji Uchwał.
8. Podjęcie uchwały nr XXXIX/278/2022 w sprawie przyjęcia Regulaminu określającego zasady udzielania dotacji celowych na dofinansowanie wymiany kotłów lub pieców węglowych na efektywne energetycznie źródła ciepła, trybu postępowania w sprawie ich udzielania i sposobu ich rozliczania.
9. Podjęcie uchwały nr XXXIX/279/2022 w sprawie wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Warta.
10. Podjęcie uchwały nr XXXIX/280/2022 w sprawie ustalenia na rok 2022 planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli zatrudnionych w szkołach
i przedszkolu prowadzonych przez Gminę Warta.
11. Podjęcie uchwały nr XXXIX/281/2022 w sprawie zasad przyznawania stypendiów edukacyjnych w ramach Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży.
12. Podjęcie uchwały nr XXXIX/282/2022 Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt w Gminie Warta.
13. Podjęcie uchwały nr XXXIX/283/2022 w sprawie Regulaminu nadawania tytułu „Zasłużony dla Gminy Warta”.
14. Podjęcie uchwały nr XXXIX/284/2022 w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2022.
15. Podjęcie uchwały nr XXXIX/285/2022 w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowanej Gminy Warta na lata 2022-2031.
16. Podjęcie uchwały nr XXXIX/286/2022 w sprawie ustalenia ekwiwalentu pieniężnego a udział w działaniach ratowniczych, akcjach ratowniczych i szkoleniach lub ćwiczeniach dla strażaków ratowników OSP.
17. Wolne wnioski, zapytania, interpelacje radnych.
18. Wolne wnioski, zapytania sołtysów.
19. Wolne wnioski, opinie gości zaproszonych.
20. Zakończenie.